Saturday, September 22, 2012

ပိုလွတဲ့ေန႕ရက္မ်ားသို႕

Written by မိုးၾကာညိဳ

“ဒီႏွစ္အတြက္ မင္းရဲ႕ေရာင္းအားကို ၃၀% ထပ္ျမွင့္ႏိုင္မလား? ျမွင့္ႏိုင္ေအာင္လုပ္ပါ။ အဲဒီအတြက္ ေဘာနပ္စ္ သီးသန္႕လာမယ္ေလ။” ႏွစ္ဆန္းပိုင္း ကာလအတြင္း ကၽြန္မရဲ႕သူေ႒းမ က အဲဒီစကားေျပာလာလို႕ ေတာ္ေတာ္ေလးစိတ္ညစ္သြား မိပါသည္။ အဲဒါကၽြန္မရဲ႕အိပ္မက္မဟုတ္ဘူးေလ။ သူ႕အိပ္မက္ပဲ။ ကၽြန္မကိုဘာလို႕အဲဒီလိုလာေျပာရတာလဲ။ ကၽြန္မရဲ႕ အက်င့္ ကိုသူသိပါသည္။ ကၽြန္မက အက်ိဳးသင့္အေၾကာင္း သင့္ မေျပာသမွ် သူမ်ားခိုင္းတာလုပ္တတ္သူ မဟုတ္ဘူးဆိုတာ သူေသခ်ာသိေနပါသည္။သူမဤကဲ့သို႕ေျပာသည့္အတြက္ ကၽြန္မ ေခါင္းထဲမွာ အရင္ႏွစ္ရဲ႕ ေရာင္းအားအေျခအေန၊ လက္ရွိေစ်းကြက္အေျခအေနတို႕ကို  မလႊဲမေရွာင္သာ တြက္ဆရမည္ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ စဥ္းစား စိတ္ကူးမႈမ်ားသည္ ဦးေႏွာက္ ေနာက္ပိုင္းရဲ႕ လႈပ္ရွားမႈသာရွိေတာ့မည္ ျဖစ္သည္။

No comments:

Post a Comment