Monday, October 15, 2012

ဘေလာ့CommentsFormကိုအလယ္မွာထားနည္းရပါျပီ

အလုပ္ေတြအ၇မ္းမ်ားေနလို႕နည္းပညာသစ္ေလးေတြမွ်ေဝခ်င္ေပမယ့္အခ်ိန္မ၇ႏိုင္တာကိုနားလည္ေပးၾကတဲ့က်ေနာ္ဘေလာ့မိတ္ေဆြအားလံုးကိုအထူးေက်းဇူးတင္ေၾကာင္းအ၇င္
ဆံုးေျပာခ်င္ပါတယ္။ေနာက္တစ္ခုက်ေနာ္ထပ္ျပီးေတာင္းပန္ခ်င္တာကေတာ့က်ေနာ္ကိုေမးလ္မွာျဖစ္ျဖစ္Commentsမွာေမးတာေလးေတြကိုက်ေနာ္တခ်ို႕ျပန္ေျဖသလိုမေျဖေသးတာေတြ
လည္းမ်ားမယ္ထင္ပါတယ္။အခ်ိန္ကလံုးဝမ၇လို႕ပါခြင့္လြတ္ေပးၾကမယ္လို႕က်ေနာ္ေမ်ာ္လင့္ပါတယ္။ဒါေတြကိုေတာင္းပန္၇င္းနဲ႕က်ေနာ္နည္းပညာသစ္ေလးျဖစ္တဲ့မိမိ၇ဲ႕ဘေလာ့
CommentsFormကိုဘေလာ့၇ဲ႕အလယ္တည့္တည့္မွာထားခ်င္တဲ့ဘေလာ့မိတ္ေဆြေတြအတြက္အလြယ္ကူဆံုးလုပ္နည္းျဖစ္သလိုအ၇မ္းကို၇ွင္းလင္းတဲ့ကုတ္ေလးေအာက္မွာပံုနဲ႕တကြနမူနာ
ျပထားေပးပါတယ္။ဘေလာ့တစ္ခုလံုးကိုပိုျပီးလွပျပည့္စံုသြားေစတဲ့Codeေလးလို႕ေျပာ၇င္လည္း၇ပါတယ္။ဘေလာ့မိတ္ေဆြအားလံုးကိုခင္မင္ေလးစားလွ်က္kp3မိသားစု

ဒီမွာသြားၾကည့္ခ်င္၇င္၇ပါတယ္။ (Kp 3 နည္းပညာမွ ျပန္လည္မွ်ေ၀လိုက္ပါတယ္)

No comments:

Post a Comment